.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش ایساکو در نمایشگاه بین المللی تبریز

57 نمايندگي مجاز با مساحتي حدود يكصد چهارده هزار متر فضاي خدماتي و ششصد نود ايستگاه كاري و دو هزار نفر اشتغال مستقيم در نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو استانهاي آذربايجان شرقي و غربي فعاليت مي نمايند.
امسال ايساكو با اختصاص 350 متر از فضاي نمايشگاه بين‌المللي تبريز سعي كرد حضوري در خور شان بزرگترين شبكه خدمات پس از فروش خاورميانه داشته باشد.

در فضاي نمايشگاهي ايساكو امسال؛امداد خودرو، دفتر منطقه‌اي تبريز و نمايندگي‌هاي مجاز از جمله ناصر خودكار، مجيد امنيت پرست، شركت سفيد بام تبريز، محمدمهدي قائميان، شركت نگين تجارت تبريز، يوسف شفائي، محمد شريف پور، شركت نيك كار خودرو تبريز، رحيم پيركامراني، ايرج محمدي، شركت آذران تبريز، و محمد عليزاده حضور دارند، البته به دليل محدوديت فضاي نمايشگاهي حضور كليه نمايندگان مقدور نبود.

شركت ايساكو درنمايشگاه امسال به نمايش قطعات تقلبي موجود در بازار قطعات يدكي و مطابقت آن با قطعات اصلي و جعبه‌ها و بسته‌بندي تقلبي در نمايشگاه سعي در اطلاع‌رساني حضوري به مشتريان را دارد تا با اين حركت از آسيب‌‌هاي جاني و مالي مشتريان ايران خودرو جلوگيري كند. از جمله فعاليت‌هاي ديگر انجام شده حضور اساتيد آموزش فني ايساكو در نمايشگاه و پاسخگويي به سوالات مشتريان ، دانشجويان و اسايتد رشته‌هيا مكانيك و علاقمندان است كه استقبال خوبي از اين بخش صورت گرفت.

بخش خودرو كودك سعي در فرهنگ ‌سازي صحيح استفاده از خودرو در بين آينده‌سازان جامعه در نمايشگاه دارد.

نظرسنجي از مشتريان ايران خودرو در چهارچوب رضايت سنجي و آگهي از انتظارات مشتريان و همچنين استقرار واحد امور مشتريان ايساكو (CRM) در نمايشگاه در جهات پاسخگويي به مشكلات و نيازهاي مشتريان از جمله مورد استقبال بازديد كنندگان است.

شركت ايساكو به جهت هماهنگي بهتر در بين نمايندگان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي و پاسخگويي به مشتريان اين منطقه براساس اصل رفع نياز مشتريان در محل؛ دفتر منطقه‌اي تبريز جايگاه ويژه‌اي در نظر گرفته تا به نيازهاي اطلاعاتي مشتريان در اين غرفه پاسخگو شوند.

ايساكو امسال با نگرش حاكم در فضاي خدمات پس از فروش كه همان مديريت بر انتظارات مشتريان است سعي كرده حضور پررنگ دشاته باشد تا بتواند پاسخگوي محبت مشتريان ايران خودرو در سرزمين دلاور مردان آذربايجان باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.